Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
 
[請益] WD的外接硬碟突然初始化
Dec 14th 2014, 15:05, by HuangHuang

作者HuangHuang (晃)

看板hardware

標題[請益] WD的外接硬碟突然初始化

時間Sun Dec 14 15:05:34 2014

我有一顆WD 2TB直立式外接硬碟 對切成兩槽使用 也都快裝滿了 大約10天前 還有使用 今天要用突然掛載不上去 不會出現在我的電腦! 但是在我的電腦右鍵的磁碟管理裡面有出現 可是卻顯示為2TB的一槽 狀態為未格式化的的不可寫入狀態 我用過finaldata 他顯示說不支援的格式 (我想應該是指未格式化) 請問版上的各位大大 裡面的檔案還有救嗎? 希望各位大大幫忙忙!!感謝m(_ _)m 外接硬碟一直讓我感到很不安 前一顆希捷的後期也常常掛不上去 而且會有很大的機械聲 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.38.225.187 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/hardware/M.1418540736.A.2E7.html

a2935373: 接觸不良也有可能 12/14 15:26

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()