Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
如何撕掉手機上的防輻射貼?
Dec 12th 2014, 16:35

知識問題|

我剛才貼了一張防輻射貼在我的手機背面
可是我後悔了想撕下來卻撕不掉
摳好久摳到指甲都變形了 也試過吹吹風機了
但因為溫度有點高我就沒再繼續吹了 怕手機壞掉
也有用一點點的水抹過再撕 還是撕不掉
用美工刀小心的摳也摳不掉 真的快崩潰了
一般手機行有在幫人家處理這個嗎?
拜託有相同經驗的人告訴我該怎麼做QQQQQ
我的手機是金屬殼真的很怕刮傷但我又想撕掉....

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新周邊配件

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about
'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()