close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
請問MP魔幻力量唱的那首我還是愛著你的歌詞是什麼
Sep 19th 2014, 13:27

問題1.3
Magic Power

我還是愛著你

作詞:MP魔幻力量 廷廷
作曲:MP魔幻力量 廷廷
編曲:MP魔幻力量、嚴爵

你無聲撞擊我的生命
不言不語卻刻骨銘心
我從第一眼見到你
就深深愛上你
你能不能借我一秒看我一眼
我的溫柔能夠為你不顧一切
越沉醉越沉退 越濃烈越遙遠
我不怕醉 心不怕碎 只要你一眼
我還是愛著你 你還是冷處理
我還是愛著你 我仍無法前進
你是我的生命 再煎熬也不能抽離
你的笑容聲音眼神呼吸無法忘記
我還是愛著你 你還是冷處理
我還是愛著你 看不見我的你
你是我的秘密 再透明也不能說明
終究只是意外只准心酸只能遺憾
我還是愛著你

你有沒有曾經為我動心一點
就算那種曖昧只是一眼瞬間
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
越期待越失態 越依賴越貪婪
為你燦爛 為你蹣跚 直到了無遺憾
我還是愛著你 你還是冷處理
我還是愛著你 我仍無法前進
你是我的生命 再煎熬也不能抽離
你的笑容聲音眼神呼吸無法忘記
我還是愛著你 你還是冷處理
我還是愛著你 看不見我的你
你是我的秘密 再透明也不能說明
終究只是意外只准心酸只能遺憾
我還是愛著你

我還是愛著你 你還是冷處理
我還是愛著你 想牽走你的心
你是我的奇蹟 心碎後的淒美餘音
終究只是意外只准心酸只能遺憾
我還是愛著你

問題2
演戲不只是長相 還要看演技 適不適合那齣戲的風格 男女主角的搭配等等
所以並沒有說哪個演員會比較適合

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()