close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[心得] 去東區的hair culture 給我亂弄一團
Oct 28th 2013, 12:07, by mienaiyume

作者mienaiyume (看不到的夢)

看板hairdo

標題[心得] 去東區的hair culture 給我亂弄一團

時間Mon Oct 28 12:07:12 2013

上周末 陪好友去東區的hair culture 朋友染髮 加 剪髮 我陪他 我只有洗頭 店家給我推薦 raymond 洗頭都還沒事 設計師一出來 吹我的頭 他的手鍊就大到 可以敲到我的頭 還金屬的 敲了我的頭好幾下都沒任何反應 (想說他是傻了嗎) 只是吹髮 把我的頭拉來拉去 還扯斷我一大堆頭髮 邊吹邊抱怨 你髮質好差耶 你要不要剪短呀 一直碎念 也不幫我擦任何護髮 一直罵一直罵 (把我頭髮照顧好是 設計師的工作吧) 最後吹好跟 我早上剛睡醒一樣亂 就趕我走了 "收了我1000台幣" 真是氣死我了 態度差 我還第一次去給沙龍洗頭 吹好跟早上睡醒一樣 我想說我去找他們幹嘛 我自己在家洗就好了!!! 朋友就更慘了!!! 朋友明明就不適合短流海 他的設計師建議剪剪看 剪完 超不適合他就算了 長度在眉毛上面 跟呆子一樣 真的 超地雷的ㄧ間店 是炸彈..... -- http://www.youtube.com/watch?v=XcnoZTmBJoM

[embedded content]

-- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.184.32.98

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()