close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Re: [請問] fb你可能認識的人
Feb 20th 2015, 18:28, by bsst

作者bsst (董)

看板ask

標題Re: [請問] fb你可能認識的人

時間Fri Feb 20 18:28:00 2015

※ 引述《bsst (董)》之銘言: : 想請教各位大大 : 1.若我”沒有”加a為好友 但我去他的fb : 他的頁面-你可能認識的人-會有我。 : 所以我去幾次,頁面就顯示幾次? : 2.若也沒加b好友,去了a的頁面再去b : 會在b你可能認識的人顯示a嗎? : 3.如果封鎖a(沒有加a), 再去a的fb : 之後他的你可能認識人,會顯示我嗎? 我當初建帳號時所有資料都略過沒填,只填顯示名稱與性別男性 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.14.10.248 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1424428083.A.7A0.html

IvanLord: 建議你修改文章 02/20 18:32

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()