close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
[閒聊] 開水步上ˇ"我的傳奇"後塵?拭目以待
Nov 2nd 2014, 15:46, by a0925528377 ( a0925528377 )

我認為,認為啦,黑水還能撐一段時間,至少我爸就為了有個有音樂的背景儲值,現在我爸才10多等

只不過開水最需要的就是維持撈錢的平衡,沒錯,就是撈錢,太過了就會像我的傳奇一樣的結局收場

我也有玩我是傳奇,我記得我玩到5X等,然後後面的地圖沒砸錢弄裝根本打不贏,又開了寵物系統,最後我就不想玩了

為了搶錢出的坑錢活動也是讓我有不想玩的念頭,那時候我還沒回歸魚缸

我還記得很久之前的一個拓荒遊戲,森之物語,沒記錯的話,不知怎麼改的收集動物要花到風車幣,一氣之下就不玩了

就看樂元素能否記取這些教訓,別搞砸了招牌遊戲

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()