close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[心得] 一步之遙之我看不懂
Dec 22nd 2014, 22:01, by DrTree24

作者DrTree24 (入木三分)

看板movie

標題[心得] 一步之遙之我看不懂

時間Mon Dec 22 22:01:53 2014

今天看的是3D版 個人認為如果看2D,差別應該不大。 可能就是歌舞的效果有影響 我是衝著讓子彈飛,姜文,葛優來的 儘管網路評論一片罵聲 還是決定進戲院了 受子彈的影響,我想在本片找隱喻 可是我找不到。 而兩部片的差別就是→子彈不懂隱喻也很好笑。 但是,我不失望。 反而期待有人能看懂來解惑分享 感覺起來,片中就是有藏什麼 又或者姜文和我們開玩笑 你要找,我偏沒東西讓你找 讓觀眾自個兒成了笑點 這我也覺得是挺有趣的玩笑 台灣快上映沒剪的版吧 讓我看看精彩腦補評論 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 183.34.96.108 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1419256916.A.CA6.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()