Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] skype"我想說的話"與歷史動態
Dec 14th 2014, 10:00, by dormi

作者dormi (小米阿姨)

站內ask

標題[請問] skype"我想說的話"與歷史動態

時間Sun Dec 14 10:00:43 2014

我一個月前申請skype pc上的skype於三天前更換動態為"記得" 可以瀏覽到最久前的動態是17天前的朋友的動態"有事留言" 更久前的都不見了 昨晚我關掉pc後 開了手機的skype 之後就登出 我現在又登入pc的skype 動態居然變成"隨緣" 而動態最久變成一個月前 但三天前的動態就沒出現在上面 而隨緣的動態也沒出現在上面 但我印象隨緣的動態應是往前推四筆的12天前 試著又把pc的skype登出 又登入手機(安卓系統) 手機上是顯示"隨緣"... 所以這情況是??該怎麼樣才是正常?怎麼處理?謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.27.128.212 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1418522446.A.605.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()