close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
(急)一直有色情網站的視窗跳出來
Aug 6th 2014, 18:05

知識問題|

發問者: 匿名
發問時間: 2014-08-07 02:05:19 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 10 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

它顯示:收費會員確認版面(此提示不會在三天內取消)
我現在已經等三天了它還是沒有消失
它還說我已經成為正式會員了...可是我根本沒按過什麼同意書...
那個視窗一直跳出來叫我繳錢20000台幣
問題是我沒那麼多錢根本不可能繳!!!
請問要怎麼把它移除 它一直跳出來害我都不敢玩電腦 被家人發現就慘了

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新免費資源

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()