close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 曖昧?還是只是朋友?
Jun 10th 2014, 07:03, by zhu80525

作者zhu80525 (yyyen)

站內Boy-Girl

標題[求助] 曖昧?還是只是朋友?

時間Tue Jun 10 07:03:48 2014

原po是女生 與男方用app認識已經兩個月了 每天都會聊LINE 從白天聊到睡前 有時會用語音聊天 幾乎每次聊都是一個小時起跳 而且常常聊到凌晨兩個人都哈欠連連了才肯掛電話XD 早上也會偶爾打電話叫他起床 因為我們就讀的學校是同一個校區 所以一個禮拜大概會約見面1~2次 大部分就是一起吃個晚餐之類的! 總是會送我回宿舍之後 再回自己宿舍 常常會有肢體碰觸 如果我走在外側 他會碰我手臂把我推近內側 過馬路的時候我偶爾會抓住他的手 他很愛摸我的頭、捏臉以及搔我癢 一起搭車的時候 他說想睡覺 就把頭靠在我肩膀上 我也沒抵抗 就讓他放著 會頭靠頭合照 或是互相幫對方拍 有一次幫他拍完照在看照片的時候 看到他手機裡面有存我之前傳給他的自拍照>/////※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 120.126.230.181 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402355030.A.89E.html

wldon09:這怎麼可能只是朋友 06/10 07:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()