Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
iphone5s 整新機拿外觀有刮傷
Dec 13th 2014, 14:07

我在14/10月底買了5s
但用了差不多快一個月就掉到馬桶...
我都哭了 整個大崩潰 :(
之後就拿去送修

因為是跟親戚買的(在亞太上班) 所以送回親戚那裡修
今天拿回了手機 我爸跟我說是貼錢換新機(9千多 很心痛) 我心想說因該是整新機巴...
拿不回原機 想說沒關西 也聽很多人說整新機外觀是全新的

但是我今天拿到機子後發現在下面有刮傷 看的出使用痕跡 T0T
用外框保護殼就看不到了 可是心裡還是很不是滋味
因為在還沒換機前的時候都把它外觀保護的好好的

好難過 這樣可以跟他在換機子嘛? 還是在保固前換整新機?

如果在保固前要怎麼換機子呢? 請替我解答 謝謝!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()