Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
我的磁碟插到電腦讀不出來,聽說是中毒?(20)
Jun 14th 2014, 14:06

我有一天去7-11去列印我的作業。

後來去印回來,

第一次,插到電腦裡,要從我的電腦點開我的資料夾

就顯示,請插入磁碟到(X) ←之類的

我就已經插了不然要怎樣= =

後來,第二次要試試看的時候

結果連讀都讀不到了!

點開我的電腦什麼都沒有=.=

不過我發現有一個地方好像有顯示

電腦→右鍵管理,裡面的哪裡我忘了

反正我有去問過別人,聽說是中毒?!

可是我不知道要怎樣掃毒?

還有請問我的資料應該不會不見吧?!

P.S.我沒格式 (連資料夾都打不開= =

如果是中毒,麻煩請推薦我掃毒的程式 謝謝 :)

((覺得我的情況很瞎ˊ_>ˋ

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()