close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
我在露天買了東西要退貨怎麼退?
Dec 4th 2013, 14:05

[unable to retrieve full-text content]

我買了一張電腦記憶體 但是發現了買的東西跟我的電腦格是不和 要退貨也跟賣家聯絡過了 他說可以 但是接下來我就不知道要怎麼退 拜託知道的人幫我解答一下~...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()