Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
我愛他...但是真的可以讓他喜歡我嗎??
Mar 26th 2015, 13:00

我喜歡一個女生!
有一次我在掃廁所結果因地板濕滑就那麼不小心兩人一起跌倒了...
然我我的手摸到他的mimi 嘴巴也親到了
別說這是偶像劇...這是真的
我同學也有很多人喜歡她
他總是一下子跟這個人好一下子跟那個人好...
最近他跟我還不錯...
我想把他可是.....我又不敢我到底該怎麼辦

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvztt6rqhji7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()